Home > Verzuim > Eigen-regie

 VERZUIM EIGEN REGIE

Bij het eigen regie-model neemt u als werkgever het voortouw in de verzuimbegeleiding.

U heeft een eigen HR afdeling die het verzuim coördineert en uw leidinggevenden hebben een belangrijke rol in de (verzuim) begeleiding van hun medewerkers.

ARBO365 ondersteunt deze aanpak door de juiste training, instrumenten en professionals te leveren.

Vraag direct uw persoonlijke offerte aan door hiernaast uw gegevens in te vullen.


offerte

OFFERTE EIGEN REGIE

Hoe werken we?

Telefonische intake


Na uw aanmelding nemen we telefonisch contact met u op.

We bespreken de situatie in uw organisatie en uw wensen.

h

Maatwerk offerte


Op basis van het intakegesprek maken we een maatwerk offerte voor uw organisatie.

Hierin vindt u informatie over onze werkwijze, professionals en gebruikelijke tarieven.

Persoonlijk gesprek


Heeft u op basis van onze offerte interesse in een persoonlijke kennismaking?

We bezoeken graag uw organisatie om een samenwerking nader vorm te geven.

 

l

Service Agreement


De afspraken tussen uw en onze organisatie leggen we vast in een overeenkomst.

Een onderdeel daarvan is onze Service Agreement, met afspraken wie wat doet.

 

Onze professionals:

Bedrijfsarts


 

Casemanager


 

Arbeidsdeskundige


 

Psycholoog


 

Organisatiedeskundige


 

Vertrouwenspersoon


 

Loopbaancoach


 

Mediator


 

Veiligheidskundige


 

Arbeidshygiënist


 

Ergonoom


 

Maatschappelijk werker


 


Onze speerpunten bij de begeleiding van uw ziekteverzuim

Ervaar de meerwaarde van onze persoonlijke no-nonsense aanpak bij het oplossen én beheersen van uw ziekteverzuim.

FOCUS OP INZETBAARHEID

Ziek zijn of een beperking hebben betekent nog niet automatisch dat iemand 100% arbeidsongeschikt is.

Welke (eventueel aangepaste) werkzaamheden zou uw werknemer nog wel kunnen doen?

Onze focus op inzetbaarheid voorkomt onnodig lang verzuim én de daarmee gepaard gaande kosten.

SNELLE ADEQUATE BEGELEIDING

Ook snelheid van handelen is essentieel om de verzuimkosten in de hand te houden.

Iedere dag dat een werknemer korter verzuimt bespaart uw organisatie veel geld.

We werken daarom niet met standaard protocollen, maar passen maatwerk toe bij iedere vorm van verzuim.

GOEDE COMMUNICATIE

We houden u als werkgever continu op de hoogte van de werkzaamheden die we in uw opdracht uitvoeren.

Een goede communicatie en samenwerking is essentieel voor een succesvolle aanpak.

De inzet van onze professionals, gaat altijd in overleg met u als opdrachtgever!


Veel gestelde vragen

Werkt ARBO365 in heel Nederland?

Ja, we werken van Groningen tot Maastricht en van Den Helder tot Zeeland. In totaal zijn er ruim 50 spreekuurlocaties waar we uw werknemers kunnen ontvangen. Ook is het mogelijk om op uw bedrijf af te spreken of om een werknemer thuis te bezoeken indien dat nodig is.

Wat zijn onze verplichtingen uit de Wet verbetering Poortwachter?

De Wet verbetering Poortwachter is ingesteld om te voorkomen dat zieke werknemers uiteindelijk na twee jaar ziekte in de WIA belanden. Er zijn daarom op de tijdlijn tot die twee jaar een hele reeks verplichte acties opgenomen om een goede begeleiding van de zieke werknemer te waarborgen. De eerste actie in dit schema, is het opstellen van een Probleem Analyse door de bedrijfsarts, uiterlijk in de 6e ziekte week. ARBO365 informeert u over alle acties die noodzakelijk zijn conform deze Wet.

Wat zijn de meest voorkomende verzuimoorzaken?

Gemiddeld 70% van het ziekteverzuim in Nederland is gedrag gerelateerd. In deze gevallen kiest een werknemer ervoor om bij problemen / onvrede / dismotivatie om zich ziek te melden, terwijl hij/zij niet ziek is. Een werknemer heeft op grond van de arbeids-overeenkomst recht op loon in ruil voor het leveren van arbeid. Niet werken betekent geen loon, tenzij een werknemer aantoonbaar ziek is of een andere geldige verlofreden heeft. ARBO365 achterhaalt de werkelijke verzuimreden voor u en informeert u over de stappen die u het beste kunt nemen.


Wilt u meer informatie over onze dienstverlening?

KLIK DAN HIER OM UW OFFERTE AAN TE VRAGEN!

OVER ARBO365

ARBO365 is een persoonlijke, vakbekwame én flexibele Arbodienst. We werken landelijk en helpen bedrijven en organisaties bij het beheersen van ziekteverzuim én bij het realiseren van een veilige werkomgeving en een duurzaam inzetbare personele organisatie.

Hiertoe bieden we een compleet pakket diensten op de gebieden Verzuim, Preventie en Inzetbaarheid. We staan garant voor een praktische & no-nonsense dienstverlening, op maat afgestemd op de wensen van úw organisatie!

Wilt u meer informatie over onze dienstverlening?

Stuur ons dan s.v.p. een bericht via het contactformulier.

NAAR CONTACTFORMULIER

Heeft u een vraag?

Helpdesk ARBO365

 

Bel onze Helpdesk

085 – 4014 612