Home > Verzuim > Basiscontract

BASISCONTRACT VERZUIM

Wilt u géén abonnementskosten betalen én een optimale keuzevrijheid hebben?

Kies dan voor het BASISCONTRACT VAN ARBO365 en betaal alleen voor de diensten die u afneemt.

Vraag direct uw persoonlijke offerte aan door hiernaast uw gegevens in te vullen.

Of lees hieronder verder over de voordelen en specificaties van het basiscontract.


offerte

OFFERTE BASISCONTRACT


Voordelen ARBO365 basiscontract

Het basiscontract van ARBO365 biedt vele voordelen. Zo betaalt u géén vaste kosten per medewerker en kunt u op ieder gewenst moment de overeenkomst weer opzeggen. Dit maakt het basiscontract zeer geschikt voor ad-hoc verzuimsituaties of voor bedrijven die zeer weinig ziekteverzuim hebben.


R

Géén abonnementskosten

U betaalt géén abonnementskosten en er is géén verplichte afname van diensten.

R

Vrij opzegbaar

U kunt het basiscontract opzeggen wanneer u dat wil. Er is géén opzegtermijn.

R

Alle diensten beschikbaar

U kunt of afroep gebruik maken van alle diensten die ARBO365 aanbiedt, zodra u daar behoefte aan heeft.

R

Geen vaste jaarlijkse kosten

U heeft géén jaarlijkse vaste kosten. Er is slechts éénmalig een start contractvergoeding van € 125,-

R

Voldoet aan wettelijke eisen

Het basiscontract van ARBO365 voldoet aan de wettelijke ARBO eisen die gelden voor uw organisatie.

R

Poortwachter bewaking

Alle door u aangeleverde ziekmeldingen worden door ons automatisch gevolgd op wettelijk verplichte acties.


Tarieven verzuimbegeleiding basiscontract

Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste en meest voorkomende verrichtingen, waar u in het geval van ziekteverzuim van uw medewerker(s) mee te maken krijgt. Een volledig overzicht van al onze tarieven kunt u tevens downloaden.


Online ziekmelden

Ziekmelden van medewerkers in ons verzuimsysteem. Per ziekmelding €15,- (dit is gratis bij het maandcontract en jaarcontract)

Telefonisch consult bedrijfsarts

Telefonisch consult van de bedrijfsarts met uw verzuimende werknemer. Telefonisch consult < 30 minuten €138,-.

Telefonisch verzuimconsult

Telefonisch consult door onze Casemanager met uw verzuimende werknemer: €37,-

Opstellen Probleemanalyse

Uiterlijk in de 6e ziekteweek, dient er een Probleemanalyse te worden opgesteld. Kosten hiervoor bedragen €95,- (excl. consult van de bedrijfsarts) Voor een bijstelling van de Probleemanalyse geldt hetzelfde tarief.

Overleg met werkgever

Telefonische bespreking van de uitslag van het verzuimconsult, indien gewenst. €37,-

Huisbezoek aan werknemer

Wilt u een huiscontrole laten uitvoeren bij uw verzuimende werknemer? Deze service bieden we u zeven dagen per week. Huisbezoek normaal, op werkdagen €77,- Huisbezoek spoed en in het weekend €98,-

Spreekuur bedrijfsarts

Inzet van de bedrijfsarts voor de diagnose van de werkmogelijkheden van uw verzuimende werknemer. Consult normaal < 30 minuten €138,- Consult complex > 30 minuten €235,- Inclusief organisatie en locatiekosten.

Tarievenlijst downloaden

Klik op de afbeelding hieronder om de volledige tarievenlijst te downloaden: pdf image


Onze speerpunten bij de begeleiding van uw ziekteverzuim

Ervaar de meerwaarde van onze persoonlijke no-nonsense aanpak bij het oplossen én beheersen van uw ziekteverzuim.

FOCUS OP INZETBAARHEID

Ziek zijn of een beperking hebben betekent nog niet automatisch dat iemand 100% arbeidsongeschikt is.

Welke (eventueel aangepaste) werkzaamheden zou uw werknemer nog wel kunnen doen?

Onze focus op inzetbaarheid voorkomt onnodig lang verzuim én de daarmee gepaard gaande kosten.

SNELLE ADEQUATE BEGELEIDING

Ook snelheid van handelen is essentieel om de verzuimkosten in de hand te houden.

Iedere dag dat een werknemer korter verzuimt bespaart uw organisatie veel geld.

We werken daarom niet met standaard protocollen, maar passen maatwerk toe bij iedere vorm van verzuim.

GOEDE COMMUNICATIE

We houden u als werkgever continu op de hoogte van de werkzaamheden die we in uw opdracht uitvoeren.

Een goede communicatie en samenwerking is essentieel voor een succesvolle aanpak.

De inzet van onze professionals, gaat altijd in overleg met u als opdrachtgever!


Veel gestelde vragen

Werkt ARBO365 in heel Nederland?

Ja, we werken van Groningen tot Maastricht en van Den Helder tot Zeeland. In totaal zijn er ruim 50 spreekuurlocaties waar we uw werknemers kunnen ontvangen. Ook is het mogelijk om op uw bedrijf af te spreken of om een werknemer thuis te bezoeken indien dat nodig is.

Wat zijn onze verplichtingen uit de Wet verbetering Poortwachter?

De Wet verbetering Poortwachter is ingesteld om te voorkomen dat zieke werknemers uiteindelijk na twee jaar ziekte in de WIA belanden. Er zijn daarom op de tijdlijn tot die twee jaar een hele reeks verplichte acties opgenomen om een goede begeleiding van de zieke werknemer te waarborgen. De eerste actie in dit schema, is het opstellen van een Probleem Analyse door de bedrijfsarts, uiterlijk in de 6e ziekte week. ARBO365 informeert u over alle acties die noodzakelijk zijn conform deze Wet.

Wat zijn de meest voorkomende verzuimoorzaken?

Gemiddeld 70% van het ziekteverzuim in Nederland is gedrag gerelateerd. In deze gevallen kiest een werknemer ervoor om bij problemen / onvrede / dismotivatie om zich ziek te melden, terwijl hij/zij niet ziek is. Een werknemer heeft op grond van de arbeids-overeenkomst recht op loon in ruil voor het leveren van arbeid. Niet werken betekent geen loon, tenzij een werknemer aantoonbaar ziek is of een andere geldige verlofreden heeft. ARBO365 achterhaalt de werkelijke verzuimreden voor u en informeert u over de stappen die u het beste kunt nemen.


Wilt u meer informatie over onze dienstverlening?

KLIK DAN HIER OM UW OFFERTE AAN TE VRAGEN!

OVER ARBO365

ARBO365 is een persoonlijke, vakbekwame én flexibele Arbodienst. We werken landelijk en helpen bedrijven en organisaties bij het beheersen van ziekteverzuim én bij het realiseren van een veilige werkomgeving en een duurzaam inzetbare personele organisatie.

Hiertoe bieden we een compleet pakket diensten op de gebieden Verzuim, Preventie en Inzetbaarheid. We staan garant voor een praktische & no-nonsense dienstverlening, op maat afgestemd op de wensen van úw organisatie!

Wilt u meer informatie over onze dienstverlening?

Stuur ons dan s.v.p. een bericht via het contactformulier.

NAAR CONTACTFORMULIER

Heeft u een vraag?

Helpdesk ARBO365

 

Bel onze Helpdesk

085 – 4014 612